Okulary Alpina RAM HR Q-Lite V
Okulary rowerowe Alpina RAM HR Q-Lite V White Matt szkło Blue Mirror Cat.1-3
Nowe gogle enduro firmy ALPINA. Większe, lżejsze, lepsze! Unikalny design, nowoczesny styl i lekkość zarówno konstrukcji, jak i wagi sprawiają, że ALPINA RAM to coś więcej niż para gogli wyczynowych.
Pełnoramkowa wersja ALPINA RAM Q-LITE ma szkło varioflex, które jest samoprzyciemniające się (fotochromatyczne) i zapewnia, że szlak jest zawsze dobrze widoczny, nawet w zmiennych warunkach oświetleniowych.
Technologia QuattroflexLite (Q-LITE) również znacząco zwiększa kontrast, sprawia, że kolory wydają się bogatsze, bardziej nasycone i zapewnia ostrzejsze widzenie.
Dzięki temu wzrok jest bardziej skupiony i lepiej działa w kluczowych momentach. Dzięki plastycznym noskom, gogle ALPINA RAM można optymalnie dopasować do każdego nosa. Wraz z pokrytym gumą pałąkiem zapewnia wygodne i bezpieczne trzymanie
- VARIOFLEX - Szkła Varioflex są samoprzyciemniające się (fotochromatyczne) i zapewniają doskonałą widoczność w zmiennych warunkach oświetleniowych.
- HICON - ma właściwość zwiększania kontrastów. Dzięki specjalnie przyciemnianej soczewce możesz widzieć wyraźniej i lepiej w warunkach rozproszonego światła.
- MIRROR – Ochrona przed promieniom podczerwonym.
- FOGSTOP – Powłoka przeciwmgielna dla lepszego widoku.
- HYDROPHOBIC -Nanostruktura zapewnia czystą powierzchnię bez brudu i wilgoci
- 2 COMPONENT DESIGN - Połączenie mocnej ramki z miękkimi końcówkami zauszników i noskami poprawia dopasowanie i komfort okularów.
- OPTIMIZED AIRFLOW - Zakrzywione soczewki w połączeniu z niebezpośrednim przepływem powietrza zapewniają radość korzystania z szybkich sportów na świeżym powietrzu bez zaparowanych szkieł.
- ADAPTABLE NOSEPAD - Regulowane noski zapewniające optymalne dopasowanie do każdego kształtu nosa.
Parametry:
- Szerokość – 14,2 cm
- Wysokość – 5,0 cm
- Długość zausznika – 14,5 cm
- Waga – 25 g
Z jakiego prawa reklamacyjnego mogę skorzystać? Możesz wybrać:
- gwarancję (2 lata)
- rękojmię (wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)
W przypadku rękojmi, jako sprzedający, możemy w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić towar, jeśli uznamy reklamację. Możesz odstąpić od umowy lub zażądać obniżenia ceny, o ile niezgodność produktu (towaru) z umową jest istotna. Z uprawnień z tytułu rękojmi mogą skorzystać kupujący posiadający status konsumenta, w tym przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jeśli zakupiony produkt nie jest związany z charakterem zawodowym prowadzonej firmy.
Ile masz czasu na złożenie reklamacji? 2 lata
W jaki sposób mogę złożyć reklamację? Możesz:
- odesłać produkt do nas wraz z informacją opisującą reklamację na adres: PM Bike, ul. Handlowa 6, 41-807 Zabrze,
- jeśli doszło do uszkodzenia w transporcie, spisać protokół szkody u kuriera, a następnie skontaktować się z nami przesyłając taki protokół,
- wysłać nam maila na adres sklep@pmbike.pl zawierającego zdjęcia lub filmik obrazujące uszkodzenia lub wady otrzymanego produktu.
Jak jeszcze możesz skontaktować się z nami?
- mailowo pod adresem sklep@pmbike.pl,
- telefonicznie pod numerem +48 789 300 042,
- w formie pisemnej wysyłając pismo na adres: PM Bike, ul. Handlowa 6, 41-807 Zabrze.
Co musi zawierać reklamacja? Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny
- przedmiot reklamacji wraz z opisem
- Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)
W jakim terminie otrzymam decyzję? Do 14 dni od daty złożenia reklamacji
W jaki sposób otrzymam informację o decyzji? Mailowo
Ważne informacje: Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.