Rower dziecięcy Accent Sweetheart 12" turkusowy
Rower dla dziecka na kole 12 cali Accent Sweetheart Turkusowy/Biały
Dziewczęcy rowerek na kołach 12”. Zbudowany tak, by ułatwić dziecku naukę jazdy na rowerze. Kształt ramy z obniżoną górną rurką upraszcza wsiadanie i zsiadanie. Inne cechy tego roweru:
- wygodne Siodełko rowerowe i chwyty kierownicy
- hamulec w tylnej piaście umożliwiający dziecku instynktowne, pewne hamowanie
- wytrzymałe kółka boczne o regulowanej wysokości
- szerokie opony zapewniają stabilność w czasie jazdy
- światła odblaskowe, koszyk, błotniki i dzwonek.
RAMA Z WIDELCEM | |
Rama | Hi-Ten |
Widelec | Hi-Ten |
  | |
KOŁA | |
Opony | Wanda / Duro 12" x 2,125" AV |
Obręcze | Aluminiowe |
  | |
NAPĘD | |
Korba | 1-częściowy stalowy, 28 zębów |
Kaseta | 18 zębów |
  | |
KOMPONENTY | |
Sztyca rowerowa | Stalowa 25,4 mm |
Kierownica | Stalowa gięta BMX |
Hamulec | przód: aluminiowy U-brake; tył: torpedo (w piaście) |
Pedały rowerowe | Standardowe dziecięce |
  | |
WAGA | |
Waga | 8,1 kg |
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 60 kg |
  | |
INFORMACJE DODATKOWE | |
Producent zastrzega sobie możliwość zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. |
Koszt: 0 zł
Koszt: 119 zł 0 zł
* oprócz Kross Flex
Z jakiego prawa reklamacyjnego mogę skorzystać? Możesz wybrać:
- gwarancję (2 lata)
- rękojmię (wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)
W przypadku rękojmi, jako sprzedający, możemy w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić towar, jeśli uznamy reklamację. Możesz odstąpić od umowy lub zażądać obniżenia ceny, o ile niezgodność produktu (towaru) z umową jest istotna. Z uprawnień z tytułu rękojmi mogą skorzystać kupujący posiadający status konsumenta, w tym przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jeśli zakupiony produkt nie jest związany z charakterem zawodowym prowadzonej firmy.
Ile masz czasu na złożenie reklamacji? 2 lata
W jaki sposób mogę złożyć reklamację? Możesz:
- odesłać produkt do nas wraz z informacją opisującą reklamację na adres: PM Bike, ul. Handlowa 6, 41-807 Zabrze,
- jeśli doszło do uszkodzenia w transporcie, spisać protokół szkody u kuriera, a następnie skontaktować się z nami przesyłając taki protokół,
- wysłać nam maila na adres sklep@pmbike.pl zawierającego zdjęcia lub filmik obrazujące uszkodzenia lub wady otrzymanego produktu.
Jak jeszcze możesz skontaktować się z nami?
- mailowo pod adresem sklep@pmbike.pl,
- telefonicznie pod numerem +48 789 300 042,
- w formie pisemnej wysyłając pismo na adres: PM Bike, ul. Handlowa 6, 41-807 Zabrze.
Co musi zawierać reklamacja? Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny
- przedmiot reklamacji wraz z opisem
- Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)
W jakim terminie otrzymam decyzję? Do 14 dni od daty złożenia reklamacji
W jaki sposób otrzymam informację o decyzji? Mailowo
Ważne informacje: Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
Rozmiar | Wzrost rowerzysty |
Koło 12 calowe | 86 - 100 cm |
Koło 16 calowe | 100 - 120 cm |
Koło 20 calowe | 118 - 130 cm |
Koło 24 calowe | 130 - 150 cm |