Części rowerowe
( ilość produktów: 709 )Zębatka korby Sram X-Sync 2 NX Eagle Direct Mount 3 mm Offset Boost 34T
Mostek regulowany XLC Comp A-Head ST-T17 1 1/8" 25.4 x 80 mm 70 stopni
Mostek regulowany XLC Comp A-Head ST-T17 1 1/8" 25.4 x 110 mm 70 stopni
Opona rowerowa Pirelli Scorpion XC M MTB 29" x 2.2"
Opona rowerowa Pirelli Scorpion XC M MTB 29" x 2.4"
Dętka rowerowa Schwalbe 27.5" 28" 29" x 1.5 - 2.25" DV 40 mm
Mostek regulowany Bontrager 31.8 x 105 mm 64 stopnie
Wkład suportu Sram BB92 Pressfit GXP MTB 41 x 89.5 - 92 mm
Opona rowerowa Bontrager G-Spike Team Issue 29" x 2.4"
Sztyca regulowana Bontrager Line Elite Dropper 34.9 x 490 x 170 mm
Mostek regulowany Bontrager Blendr Quill Stem 31.8 x 180 mm 64 stopni 85mm
Mostek regulowany Bontrager Blendr Quill Stem 31.8 x 180 mm 64 stopni 105mm
Istnieje wiele różnych rodzajów rowerów, ale większość z nich posiada wspólny zestaw części. Niezależnie od tego, czy jeździsz na rowerze szosowym czy na górskim, istnieją pewne elementy, które są uniwersalne. Należą do nich m.in. koła czy opony rowerowe, hamulce, siodełka czy pedały, które zawsze powinieneś odpowiednio dopasować do swoich potrzeb oraz wybranego przez siebie modelu dwukołowca. Poznanie tych części rowerowych pomoże Ci lepiej zrozumieć swój rower i dokonać niezbędnych napraw, gdy pojawi się nieoczekiwany problem.
CZĘŚCI ROWEROWE
Złotą zasadą rowerzysty powinno być „o każdy rower trzeba zadbać”. Na zakup roweru wydaje się tysiąc, dwa, trzy, a niejednokrotnie dużo więcej tysięcy złotych. Każdy z nas zakłada, że jest to wydatek na sprzęt, który posłuży nam przez długie lata. I faktycznie, tak jest. Pod warunkiem, że o ten sprzęt zadbamy.
Zakup nowych części rowerowych a lonserwacja sprzętu
Do każdego zakupu, bez znaczenia czy zakup został dokonany przez sklep stacjonarny, czy internetowy, polecamy środki do konserwacji roweru. Nie kosztują dużo, a znacznie przedłużają żywotność części. Co kilkaset kilometrów lub po każdej jeździe w czasie deszczu należy dokładnie umyć, wysuszyć i nasmarować napęd. Nie bój się gdy usłyszysz, że Twój łańcuch będzie zbyt suchy, zacznie głośniej trzeć, a przerzutki będą toporniej pracować. Konserwacja napędu nie jest trudna, samodzielnie zrobisz to w domu, ale w razie trudności zapraszamy do naszego serwisu – pomożemy.
Napęd smarujemy wyłącznie preparatami przeznaczonymi do tego celu (u nas głównie sprawdzona marka Finish Line). Smar nie może być zbyt gęsty, bo będzie zbierał brud, nie może to być również zbyt rzadki olej. Jeżeli po kilku latach okaże się, że jednak napęd uległ zużyciu i wymaga wymiany, posiadamy duży wybór części rowerowych największych producentów takich jak Shimano, oraz Sram.