Klocki żywiczne Shimano G03A
Klocki hamulcowe Shimano G03A są dedykowane do hydraulicznych hamulców tarczowych. Cechą charakterystyczną tego modelu jest zastosowanie specjalnej żywicy, która spowodowała wzrost płynności i redukcji poziomu hałasu podczas hamowania przy jednoczesnym wydłużeniu żywotności.
- Producent: Shimano
- Model: G03A
- Grupa: XTR, DEORE XT, SLX, Alfine
- Mieszanka: Spiek żywiczny
- Płyta nośna z alumininum
- Długi czas użytkowania, dobre hamowanie w warunkach suchych i mokrych
- Komplet na 1 koło
- Elastyczna mieszanka
- Mniejszy hałas
- Skupienie się na kontroli i modulacji
- Z przeznaczeniem do warunków suchych i mokrych
- W komplecie znajduje się sprężyna oraz sworzeń montażowy
Kompatybilne z:
- BR-M9000
- BR-M9020
- BR-M987
- BR-M985
- BR-M8000
- BR-M785
- BR-M675
- BR-M666
- BR-M615
- BR-S700
- BR-CX77
- BR-RS785
- BR-R785
- BR-R517
- BR-R317
Z jakiego prawa reklamacyjnego mogę skorzystać? Możesz wybrać:
- gwarancję (2 lata)
- rękojmię (wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)
W przypadku rękojmi, jako sprzedający, możemy w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić towar, jeśli uznamy reklamację. Możesz odstąpić od umowy lub zażądać obniżenia ceny, o ile niezgodność produktu (towaru) z umową jest istotna. Z uprawnień z tytułu rękojmi mogą skorzystać kupujący posiadający status konsumenta, w tym przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jeśli zakupiony produkt nie jest związany z charakterem zawodowym prowadzonej firmy.
Ile masz czasu na złożenie reklamacji? 2 lata
W jaki sposób mogę złożyć reklamację? Możesz:
- odesłać produkt do nas wraz z informacją opisującą reklamację na adres: PM Bike, ul. Gdańska 27, 41-800 Zabrze
- jeśli doszło do uszkodzenia w transporcie, spisać protokół szkody u kuriera, a następnie skontaktować się z nami przesyłając taki protokół
- wysłać nam maila na adres sklep@pmbike.pl zawierającego zdjęcia lub filmik obrazujące uszkodzenia lub wady otrzymanego produktu
Jak jeszcze możesz skontaktować się z nami?
- mailowo pod adresem sklep@pmbike.pl
- telefonicznie pod numerem +48 789 300 042
- w formie pisemnej wysyłając pismo na adres: PM Bike, ul. Gdańska 27, 41-800 Zabrze
Co musi zawierać reklamacja? Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny
- przedmiot reklamacji wraz z opisem
- Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)
W jakim terminie otrzymam decyzję? Do 14 dni od daty złożenia reklamacji
W jaki sposób otrzymam informację o decyzji? Mailowo
Ważne informacje: Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.