Zestaw oświetlenia Trelock LS 300 I-GO Vector
LS 300 I-GO VECTOR to małe i kompaktowe światło przednie, które dzięki technologii podwójnych soczewek zapewnia niezwykłe 30 luksów na drodze - i oczywiście jest zgodne z StVZO! Wbudowany akumulator działa do 12 godzin i można go wygodnie ładować przez USB.
Wyraźnie widoczny wskaźnik LED informuje o poziomie naładowania akumulatora. Podobnie jak w przypadku LS 600, beznarzędziowy uchwyt jest również zawarty w tym modelu. Widoczność boczna zwiększa bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
Optyka LS 740 I-GO VECTOR REAR oparta jest na udanym modelu tylnych świateł LS 720 REEGO, dzięki czemu jest jasna i dobrze widoczna. Dzięki smukłej i kompaktowej formie, VECTOR REAR bezproblemowo pasuje do wszystkich popularnych konstrukcji rowerów.
- Akumulatorowa lampka USB do 12 godzin czasu pracy
- Bateria litowo-jonowa
- Światło tylne: czas pracy do 10 godzin
- Ochrona przed uruchomieniem
- Zapięcie na pojedynczy zatrzask
- Wskaźnik baterii 2 poziomy
- Wspornik beznarzędziowy ZL 740
- Wspornik beznarzędziowy ZL 300
- Pole widzenia: 45 m
- Widoczność: 2750m
- Certyfikat StVZO
- Światło tylne: widoczność 500m
Z jakiego prawa reklamacyjnego mogę skorzystać? Możesz wybrać:
- gwarancję (2 lata)
- rękojmię (wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)
W przypadku rękojmi, jako sprzedający, możemy w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić towar, jeśli uznamy reklamację. Możesz odstąpić od umowy lub zażądać obniżenia ceny, o ile niezgodność produktu (towaru) z umową jest istotna. Z uprawnień z tytułu rękojmi mogą skorzystać kupujący posiadający status konsumenta, w tym przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jeśli zakupiony produkt nie jest związany z charakterem zawodowym prowadzonej firmy.
Ile masz czasu na złożenie reklamacji? 2 lata
W jaki sposób mogę złożyć reklamację? Możesz:
- odesłać produkt do nas wraz z informacją opisującą reklamację na adres: PM Bike, ul. Gdańska 27, 41-800 Zabrze
- jeśli doszło do uszkodzenia w transporcie, spisać protokół szkody u kuriera, a następnie skontaktować się z nami przesyłając taki protokół
- wysłać nam maila na adres sklep@pmbike.pl zawierającego zdjęcia lub filmik obrazujące uszkodzenia lub wady otrzymanego produktu
Jak jeszcze możesz skontaktować się z nami?
- mailowo pod adresem sklep@pmbike.pl
- telefonicznie pod numerem +48 789 300 042
- w formie pisemnej wysyłając pismo na adres: PM Bike, ul. Gdańska 27, 41-800 Zabrze
Co musi zawierać reklamacja? Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny
- przedmiot reklamacji wraz z opisem
- Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)
W jakim terminie otrzymam decyzję? Do 14 dni od daty złożenia reklamacji
W jaki sposób otrzymam informację o decyzji? Mailowo
Ważne informacje: Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.