Darmowa dostawa od 499,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Neoprenowy ochraniacz Lezyne Smart Chainstay Protector L
Neoprenowy ochraniacz Lezyne Smart Chainstay Protector L
Neoprenowy ochraniacz Lezyne Smart Chainstay Protector L
Neoprenowy ochraniacz Lezyne Smart Chainstay Protector L
Neoprenowy ochraniacz Lezyne Smart Chainstay Protector L
Neoprenowy ochraniacz Lezyne Smart Chainstay Protector L
W promocji

Neoprenowy ochraniacz Lezyne Smart Chainstay Protector L

1-PR-SMART-V1L
Produkt dostępny
Produkt dostępny
65,00 zł(Zniżka 15%)
55,00 zł
brutto / szt.
Sprawdź, w którym sklepie obejrzysz i kupisz od ręki
Neoprenowy ochraniacz Lezyne Smart Chainstay Protector L
Neoprenowy ochraniacz Lezyne Smart Chainstay Protector L
14 dni na łatwy zwrot
Leasing dla firm (poznaj szczegóły)
Bezpieczne zakupy
Najniższa cena przed obniżką

Neoprenowe ochraniacze, odporne na przebicia, są bardzo wytrzymałe oraz przyczyniają się do zmniejszenia hałasu. Logo Lezyne umiejscowione wewnątrz neoprenu, wykonane jest z antypoślizgowej gumy. Materiał nie jest rozciągliwy, a ochraniacz jest montowany za pomocą rzepów, co sprawia, że neopren nie zmienia swojego miejsca położenia. Można je prać w pralce.

Warunki gwarancji sprzedawcy

Z jakiego prawa reklamacyjnego mogę skorzystać? Możesz wybrać:
- gwarancję (2 lata)
- rękojmię (wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)

W przypadku rękojmi, jako sprzedający, możemy w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić towar, jeśli uznamy reklamację. Możesz odstąpić od umowy lub zażądać obniżenia ceny, o ile niezgodność produktu (towaru) z umową jest istotna. Z uprawnień z tytułu rękojmi mogą skorzystać kupujący posiadający status konsumenta, w tym przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jeśli zakupiony produkt nie jest związany z charakterem zawodowym prowadzonej firmy.

Ile masz czasu na złożenie reklamacji? 2 lata

W jaki sposób mogę złożyć reklamację? Możesz:
- odesłać produkt do nas wraz z informacją opisującą reklamację na adres: PM Bike, ul. Gdańska 27, 41-800 Zabrze
- jeśli doszło do uszkodzenia w transporcie, spisać protokół szkody u kuriera, a następnie skontaktować się z nami przesyłając taki protokół
- wysłać nam maila na adres sklep@pmbike.pl zawierającego zdjęcia lub filmik obrazujące uszkodzenia lub wady otrzymanego produktu

Jak jeszcze możesz skontaktować się z nami?
- mailowo pod adresem sklep@pmbike.pl
- telefonicznie pod numerem +48 789 300 042
- w formie pisemnej wysyłając pismo na adres: PM Bike, ul. Gdańska 27, 41-800 Zabrze

Co musi zawierać reklamacja? Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny
- przedmiot reklamacji wraz z opisem
- Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)

W jakim terminie otrzymam decyzję? Do 14 dni od daty złożenia reklamacji
W jaki sposób otrzymam informację o decyzji? Mailowo

Ważne informacje: Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

Potrzebujesz pomocy?Zadaj pytanie korzystając z formularza lub zadzwoń do nas.+48 789 300 042
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 679 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-27
Wszystko przebiegło sprawnie i bez problemu.
2024-03-25
Szybko, bezproblemowo, dobrze zabezpieczone + konkurencyjna cena.
pixel