Okulary Alpina Lyron V
ALPINA LYRON VL z technologią Varioflex optymalnie dostosowuje odcień soczewki do warunków oświetlenia (fotochrom). Zapewnia to idealną widoczność zarówno w słoneczne, jak i pochmurne warunki pogodowe. Te wysokiej jakości okulary posiadają pełną ramką wykonaną z trwałego materiału TR90 i plastyczne noski zapewniają optymalna regulacje.
Mocną stroną okularów sportowych Alpina Lyron V jest ich pełnoramkowa konstrukcja, która zapewnia nowoczesny styl i wyjątkową ochronę. Zapewnia to maksymalne bezpieczeństwo podczas uprawiania sportu, a jednocześnie dobry wygląd. Soczewka wykonana jest z nietłukącego materiału ceramicznego i zapewnia 100% ochronę przed promieniowaniem UV. Plastyczne noski oraz zauszniki z gumowaną, miękką wkładką zapewniają najwyższy możliwy komfort. Tymczasem wysokiej jakości mechanizm składania utrzymuje pasek na swoim miejscu.
Technologie:
- VARIOFLEX - samo przyciemnianie (fotochromy), soczewki reagują na światło UV lub światło widzialne (dla okularów kategorii ochronnej kat. 1-4), 100% ochrony UV-A, UV-B i UV-C.
- ADAPTABLE NOSEPAD - Gumowane, regulowane noski aby zapewnić dobre dopasowanie do każdej szerokości i kształtu nosa. Gumowana powierzchnia skutecznie zapobiega ślizganiu i gwarantuje bezpieczne dopasowanie.
- 2 COMPONENT DESIGN - Połączenie mocnej ramki z miękkimi końcówkami zauszników i noskami poprawia dopasowanie i komfort okularów.
- OPTIMIZED AIRFLOW - Zakrzywione soczewki w połączeniu z niebezpośrednim przepływem powietrza zapewniają radość korzystania z szybkich sportów na świeżym powietrzu bez zaparowanych szkieł.
Wymiary:
- długość zausznika - 16,0 cm
- Szerokość - 14,0 cm
- wysokość – 4,7 cm
- waga - 26,3 g
Z jakiego prawa reklamacyjnego mogę skorzystać? Możesz wybrać:
- gwarancję (2 lata)
- rękojmię (wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)
W przypadku rękojmi, jako sprzedający, możemy w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić towar, jeśli uznamy reklamację. Możesz odstąpić od umowy lub zażądać obniżenia ceny, o ile niezgodność produktu (towaru) z umową jest istotna. Z uprawnień z tytułu rękojmi mogą skorzystać kupujący posiadający status konsumenta, w tym przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jeśli zakupiony produkt nie jest związany z charakterem zawodowym prowadzonej firmy.
Ile masz czasu na złożenie reklamacji? 2 lata
W jaki sposób mogę złożyć reklamację? Możesz:
- odesłać produkt do nas wraz z informacją opisującą reklamację na adres: PM Bike, ul. Gdańska 27, 41-800 Zabrze
- jeśli doszło do uszkodzenia w transporcie, spisać protokół szkody u kuriera, a następnie skontaktować się z nami przesyłając taki protokół
- wysłać nam maila na adres sklep@pmbike.pl zawierającego zdjęcia lub filmik obrazujące uszkodzenia lub wady otrzymanego produktu
Jak jeszcze możesz skontaktować się z nami?
- mailowo pod adresem sklep@pmbike.pl
- telefonicznie pod numerem +48 789 300 042
- w formie pisemnej wysyłając pismo na adres: PM Bike, ul. Gdańska 27, 41-800 Zabrze
Co musi zawierać reklamacja? Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny
- przedmiot reklamacji wraz z opisem
- Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)
W jakim terminie otrzymam decyzję? Do 14 dni od daty złożenia reklamacji
W jaki sposób otrzymam informację o decyzji? Mailowo
Ważne informacje: Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.